søndag 20. mars 2011

Konfirmasjon`s bestilling!

Blir lite med scrapping om dagen, så mye annet som skjer. Må prioritere helsa/Nakken om dagen, så trening kommer i første rekke. Men noe scrapping har jeg da fått tid til. For ei stund siden så fikk jeg spørsmålet om å lage konfirmasjons innbydelser, det kunne jeg jo ikke si nei til. De ble kanskje enkle, men vi ble alle fornøyde :)







Ellers har jeg dilla på limegrøn og lilla.. Både på hjemmebane og innen scrapping, legger ved et av de siste korta jeg har laget!

3 kommentarer:

  1. Kjempeflotte invitasjoner Anita, og en behøver ikke overlesse for å få et fint resultat. Syns de ble rene og fine!
    Og det grønne og lilla kortet ditt, det er bare helt pang i min smak altså, RÅLEKKERT!

    SvarSlett
  2. Lekre kort du lager:)
    Titter innom deg senere, og henger meg på som følgeren din;)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for det Anne Torill, føler meg fortsatt på amatør stadiet, men det kommer seg vel med tiden. skulle bare hatt mer tid til å scrappe, for det er jo så gøy :)

    SvarSlett