mandag 8. august 2011

Juleshopping!

Fikk i går bestilt en god del saker som skal gå med til julekort produksjonen, gleder meg masse til dette kommer i posten og til jeg kan ta fatt på produksjonen. Denne gangen bestilte jeg fra bikuben. Har ikke kjøpt noe der i fra før, men har mange ganger vært innnom å tittet på hva de har.

Nå må jeg sette meg ned og ta siste finpuss på albumet til mamma. ikke mye igjen nå, skal bli godt å få laget det helt ferdig, for blir faktisk litt lei av å sitte med det samme så lenge, men jeg vet at mamma blir super fornøyd med det hun får. :)

Samtidig som jeg nevner ordet jul, har faktisk kjøpt 10 av 48 kalendergaver til jentene i dag, aldri vært så tidlig ute før. men for å slippe å stresse med dette i siste liten,så startet jeg ekstra tidlig i år. Har også fått ferdig 1 julegave allerede.. !

1 kommentar:

  1. Glede mæ t å få julekort i år å :-)

    Psst... Ferdig me 2 julegava æ... :-)

    SvarSlett