mandag 9. januar 2012

Scrappeland har hatt scrapathon i helgen!

Tittelen sier sitt, masse flotte utfordringer.Mye å bryne seg på.
Det som ødela litt for meg var arbeidshelga, fikk ikke så mye tid som jeg ønsket, men fikk da til noen produkter. Gleder meg alt til neste gang, her kommer resultatene mine!



 Først en LO som gikk på noe man hadde oppnådd her i livet, da måtte jeg jo bare dra frem kampen mot vekten, fra 2009-2011 har jeg tatt av 24 kg. :)

 Så et produkt som skulle ha med håndskrift, laget derfor morsdagskortet så har jeg det klart.


 Deretter et pyntet eske, ble en enkel en med tenbriketter fra meg!

 Så fikk vi en på forskjellige farger, fargene ble etter fargen på huset,øynene mine,gardiene i stua,nabobilen,toppen min og til slutt fargen på scrappakassa.
Da scrappet jeg like så godt et julekort, har mål om å scrappe minst 1 julekort i mnd fremover!

Helt til slutt var det en spurt oppgave, En c&s LO. den skulle ha hvit bakgrunn, og fargerike striper tvers over :)

1 kommentar:

  1. Herlige! Bildet med den lille hunden er til å SPISE opp, heeelt nydelig.

    SvarSlett