onsdag 27. mars 2013

Vintagekort

I dag skal jeg vise dere et vintagekort jeg har scrappet. Vintage er vel ikke akkurat min sterke side, har jo sett mange prosjekter, men ikke gjort så mange selv.
Mars sin gjestedesigner oppgave hos scrappeland gikk ut på lage noe innen vintage stilen.



Er fremdeles ikke helt sikker på om jeg traff vintagestilen, men resultatet ble i alle fall slik. 

 Materialer:
Osteklut og den store blomsten er farget.
Motivet kommer fra et klippeark,
div blonde og bånd.
rammen fra kort og godt.
kakeservietter.
teksten fra.... tja.. kort og godt...?
div små blomster, pyntenål,halvperler,snøstjerne,hjertet fra en punch,en liten minitag... 


Siden jeg har dette målet om minst 2 juleprodukter i mnd ble det et julekort! 

Fortsatt god påske! 


3 kommentarer:

  1. Det er helt klart vintage! Og det er helt klart et lekkert vintage kort! Lekre farger, lekkert pyntet :) Så flink du er som lager julekort nå! Jeg tror kreativiteten min har tatt påskeferie, har ikke fått laget noe de siste dagene.
    Fortsatt god påske! klem Unni

    SvarSlett
  2. Takk for hyggelig kommentar i bloggen min:)
    Det er et nydelig vintagekort du har laget!
    Påskeklem fra Gunn

    SvarSlett
  3. Et flott vintagekort. Jeg likte veldig godt den store blomsten på kortet. :)

    SvarSlett