onsdag 24. juli 2013

To nye julekort


For et fantastisk vær vi har hatt de siste tre ukene, helt utrolig.! Herlig.
Barna løper i vannsprederen, i alle fall de to største, barbeinte føtter, masse is, solkrem, bading, grilling, ja. alt er bare kos! I tilegg har Torgeir begynt å krabbe, reise seg, rive ned blomster, dra i gardinene. ja. i det heletatt. Det skjer masse om dagen.
På fredag har jeg min siste dag med permisjon, mandag er det tilbake på Spar. Må si jeg gleder meg litt, samtidig som jeg gruer meg for å levere Torgeir i barnehagen.. Men han er en veldig sosial og blid gutt så at han vil trives er jeg ganske sikker på. men nok om hverdagen. Her kommer det to stk julekort, blir litt feil å scrappe julekort i 25 varmegrader, men jeg har jo som mål å scrappe 2 stk i mnd så da må jeg prøve å få til det!










Ønsker dere alle en fortsatt god sommer!


1 kommentar:

  1. Det er så deilig med sommer, sol og varme! Og se at ungene koser seg er jo det beste man kan oppleve :)
    Så flink du er som lager julekort i juli! Enten det er sol og nesten 30 varmegrader, eller surt og regn... jeg klarer ikke å lage julekort om sommeren uansett. Akkurat nå for tiden klarer jeg visst ikke å lage noe som helst, det går hvertfall uendelig tregt...
    Ha en fin dag :)
    klem Unni

    SvarSlett